دوره آنلاین

بهترین فرصت استفاده از آموزش‌های آنلاین با تخفیف‌های ویژه

این روزها شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن آن در کشور موجب تعطیلی بسیاری از کسب و کارها از جمله آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها شده است و کشور را به حالت نیمه تعطیل درآورده است و بسیاری از افراد را ناگزیر به دورکاری و خانه نشینی کرده است. همچنین حضور طولانی مدت در منزل، ممکن است خسته کننده و کسالت‌آور باشد، بنابراین بهترین کار این است که از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرید. یکی از بهترین کارها، شرکت در دوره‌های آنلاین و یادگیری یک مهارت جدید است.
در همین راستا بسیاری از موسسات آموزشی با شیوع ویروس کرونا، اقدام به برگزاری دوره‌های آنلاین کرده‌اند. از جمله این موسسات، موسسه کهکشان نور پس از برنامه ریزی‌ها و بررسی‌های فراوان، سامانه لایو خود را که فرآیند برنامه ریزی و اجرای آن از مدت‌ها پیش آغاز شده بود را به منظور حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان خود را، با سرعت بیشتری پیش برد و اکنون مفتخر است، با تکیه بر دانش و توان کارشناسان و مدرسان با تجربه کهکشانی این سامانه برای راه‌اندازی دوره‌های آنلاین خود را اجرایی کند.
کیفیت آموزش یکی از فاکتورهای مهم است که کهکشان در طول بیش از دو دهه سابقه آموزش، همواره پایبند آن بود و اکنون در حالی ثبت نام دوره‌های آنلاین خود را آغاز کرده است که اطمینان دارد، آموزش‌های تخصصی خود را با بالاترین «کیفیت آموزشی» ممکن در اختیار دانشجویان قرار دهد.
دوره‌های آنلاین و حضوری کهکشان نور از نظر سرفصل‌ها و مباحث مطرح شده هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در دوره‌های آنلاین همچون کلاس‌های حضوری کهکشان مدرس تمام سناریوهای آموزشی را در قالب ماشین‌های مجازی اجرا و مانیتور خود را به اشتراک می‌گذارد. دوره‌ها آنلاین کهکشان نه تنها تفاوتی با کلاس‌های حضوری ندارند بلکه با بهر‌ه‌گیری از بسترهای فناوری بهره‌وری و کارایی را افزایش داده است.
در تمام دوره‌های آنلاین و لایو کهکشان؛ مدرس از طریق بستر نرم‌افزاری نظیر Adobe connect به شکل زنده و تصویری با دانشجویان در ارتباط است و براساس شرایط کلاس، سطح دانشجویان و سوالات مطرح شده کلاس را مدیریت و پیش می‌برد و مانند کلاس حضوری عمل می‌کنند فقط به صورت آنلاین برگزار می‌گردد.
همچنین موسسه کهکشان نور برای رفاه حال دانشجویان و به مناسبت رونمایی از دوره‌های لایو کهکشان ، تخفیف‌های ویژه‌ایی را برای برخی از دوره‌های پر مخاطب خود در نظر گرفته است. این فرصت استثنایی را از دست ندهید و از همین امروز آینده خود را بسازید:

لیست دوره‌های آنلاین دارای تخفیف تا 50 درصد کهکشان:

دوره آنلاین شبکه
دوره آنلاین CCNA
دوره آنلاین مجازی سازی Vmware
دوره آنلاین برنامه نویسی پایتون
دوره آنلاین Sec 201
دوره آنلاین Sec 504

برای آگاهی بیشتر در خصوص چگونگی حضور در دوره‌های آنلاین کهکشان و حداقل‌های مورد نیاز می‌توانید به صفحه مخصوص راهنمای آموزش آنلاین کهکشان مراجعه کنید.
همچنین اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص قابلیت‌ها و کارکردهای سامانه آموزش آنلاین کهکشان بدست بیاورید به صفحه کهکشان لایو مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهام می‌توانید سوالات متداول را مطالعه کرده یا با کارشناسان آموزش کهکشان تماس بگیرید.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *