نقطه شروع دوره‌های موسسه SANS

موسسه SANS یکی از موسسات پیشرو و یکی از مراجع بسیار مهم در بحث امنیت اطلاعات است و به صورت تخصصی در حوزه امنیت مشغول به فعالیت است. اگر شما هم قصد حضور در دنیای امنیت را داشته باشید و به یکی از متخصصین این حوزه تبدیل شود، دوره‌های این موسسه یکی از بهترین دوره‌‌ها در حوزه امنیت است.
دوره های موسسه SANS در سه سطح ارائه شده است که شامل سطح مقدماتی، سطح متوسط و سطح پیشرفته است. شخصی که قصد ورود به دنیای امنیت را دارد باید اول دوره 301 را بگذراند و با امنیت آشنا می‌شود و در ادامه بر اساس مسیر شغلی که می‌خواهد می‌تواند دوره‌های مورد نظر خود را طی کند.

علاقمندان باید برای شروع دوره 301 باید با بحث‌های شبکه، مایکروسافت، لینوکس و برنامه نویسی آشنا شوند و این مباحث در دوره 301 گفته نخواهد شد. موسسه SANS برای رفع این مشکل که درحقیقت فرد با دنیای کامپیوتر آشنایی پیدا کند، دوره SEC 201 را تدوین کرده است.

دوره sec 201 دارای 5 بخش است که در بخش اول شامل آشنایی مفاهیم پایه‌ای کامپیوتر و شبکه است که در واقع این بخش به نوعی می‌تواند شامل دوره +network شرکت کامپتیا باشد.

بخش دوم این دوره شامل آشنایی با مفاهیم پایه‌ای سیستم عامل لینوکس است که مواردی نظیر آشنایی با نحوه نصب لینوکس، آشنایی با دسترسی‌های لینوکس، نصب و اجرای برنامه و ابزارها روی سیستم عامل لینوکس، معرفی محیط دستورات لینوکس و همچنین دستورات لینوکس در برمی‌گیرد .در واقع این بخش از دوره Sec 201 ، بخش‌هایی از دوره LPIC2 را بیان می‌کند.

بخش سوم این دوره مربوط به مفاهیم پایه‌ای سیستم عامل ویندوز است که در این بخش مواردی نظیر نصب ویندوز، تنظیمات TCP/IP، بحث‌های معرفی ویندوز سرور، راه‌اندازی DNA، راه‌اندازی DHCP، راه‌اندازی RDP Server و در آخر معرفی محیط دستوری ویندوز (Power Shell) و دستورات مهم آموزش داده می‌شود. این بخش از دوره SEC 201 را می‌توان با دوره MCSA مایکروسافت مقایسه کرد.

در بخش چهارم این دوره در واقع به معرفی مباحث برنامه نویسی پرداخته می‌شود که شامل معرفی برنامه نویسی، معرفی زبان‌های برنامه نویسی، نوشتن برنامه به زبان برنامه نویسی C و پایتون، معرفی انواع دستورات برنامه نویسی(آرایه‌ها، متغیرها، توایع و …) و در آخر نگاهی جزئی به مباحت HTML، CSS و JS (در واقع راه‌اندازی یک وب سایت )است.

بخش آخر نقطه پرواز به سمت حوزه امنیت است. در این بخش به معرفی مباحث Security پرداخته می‌شود.

دوره SEC 201 سکوی مناسبی برای ورود به دنیای امنیت اطلاعات است اگر شماهم علاقمند یه یادگیری این دوره هستید پس این فرصت استثنائی را از دست ندهید

در این روزهای شیوع ویروس کرونا که امکان حضور در کلاس‌های حضوری وجود ندارد، کهکشان توانسته است دوره‌های خود را به صورت لایو (آنلاین) برگزار کند تا علاقمندان بتوانند در خانه با خیالی آسوده از دوره‌های لایو بهره‌مند شوند.
همچنین به پاس همراهی دانشجویان عزیز؛ کهکشان تلاش کرده است تخفیف‌های ویژه‌ای را روی شهریه دوره‌های آنلاین خود در نظر بگیرید که این تخفیف‌ها در بعضی از دوره‌ها به بیش از 50 درصد برای زمان محدود رسیده است. پس اگر شما هم علاقمند به حضور در کلاس‌های آنلاین SEC 201 هستید پس این تخفیف ویژه 50 درصدی را از دست ندهید و همین حالا ثبت نام کنید.
لازم به ذکر است دوره‌های لایو کهکشان، دوره‌های آنلاین و غیر حضوری هستند که با ارتباط دو طرفه صوتی و تصویری زنده و مشابه یک کلاس حضوری برگزار می‌شود.

مشاهده جزئیات دوره SEC 201

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *