گزارش Glassdoor: پردرآمدترین مشاغل در سال ۲۰۱۹

وبسایت کاریابی Glassdoor که همه ساله فهرستی از پردرآمدترین مشاغل آمریکا را براساس گزارش های ناشناس شاغلین این کشور ارائه می کند صبح امروز گزارش سال ۲۰۱۹ خود را منتشر کرد. از میان ۲۵ شغل مورد اشاره در این گزارش ۱۴ موردشان به حوزه تکنولوژی مربوط می شوند که نسبت به سال قبل یک مورد بیشتر است و درست مانند همیشه نسبت به هر زمان دیگری نشان دهنده بازار داغ این مشاغل است.

فهرست منتشر شده توسط Glassdoor براساس متوسط حقوق پایه تنظیم شده و برای آنکه شغلی در آن جای بگیرد باید دست کم ۱۰۰ گزارش حقوقی از کارمندان مستقر در خاک آمریکا در رابطه با آن برای این سایت ارسال شده باشد. Glassdoor همچنین خاطرنشان کرده که از نوعی الگوریتم آماری اختصاصی برای برآورد متوسط حقوق سالیانه این مشاغل استفاده کرده است که موقعیت و تجربه از جمله فاکتورهای کنترلی آن به شمار می روند.

در ادامه میتوانید نگاهی به این ۱۴ شغل بیاندازید:

۱- Enterprise Architect (معمار سازمانی)

۲- Software Engineering Manager (مدیر مهندسی نرم افزار)

۳- Software Development Manager (مدیر توسعه نرم افزار)

۴- Applications Development Manager (مدیر توسعه اپلیکیشن)

۵- Solutions Architect (معمار راهکارها)

۶- Data Architect (معمار داده)

۷- IT Program Manager (مدیر برنامه ریزی آی تی با مسئولیت نظارت بر کارشناسان سیستم های اطلاعاتی)

۸- Systems Architect (معمار سیستم)

۹- UX Manager (مدیر تجربه کاربری)

۱۰- Site Reliability Engineer (مهندس اطمینان پذیری سایت/ فردی که جوانب مختلف مهندسی نرم افزار را برای حل مشکلات عملیاتی و زیرساختی به کار می برد)

۱۱- Cloud Engineer (مهندس کلاود)

۱۲- Data Scientist (دانشمند دیتا)

۱۳- Information Security Engineer (مهندس امنیت اطلاعات)

۱۴- Analytics Manager (مدیر تحلیل داده)

سه شغل اول این دسته بندی در فهرست ده گانه برترین های Glassdoor قرار دارند؛ معمار سازمانی در جایگاه پنجم، مدیر مهندسی نرم افزار در جایگاه هفتم و مدیر توسعه نرم افزار در جایگاه دهم. سال گذشته چهار شغل حوزه آی تی در ده گانه پردرآمدترین ها قرار داشتند.

 

منبع: دیجیاتو

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *