10 مهارت برتر تکنولوژی در سال 2020

10 مهارت برتر تکنولوژی در سال 2020!

امروزه با افزایش سرسام‌آور تقاضا برای افرادی با مهارت‌های پیشرفته فنی، بسیاری از شرکت‌های مطرح منابع زیادی را برای جذب، استخدام و پرورش استعدادهای مناسب برای باقی‌ ماندن در رقابت‌های جهانی در نظر گرفته‌اند.
این بدین معنا است که کارمندانی که مایلند برای توسعه مهارت‌های فنی خود وقت بگذارند، ممکن است در بدست آوردن نقش‌های پرتقاضا در صدر قرار گیرند.
اما با توجه به رشد سریع فناوری، تشخیص دقیق این که کدام مجموعه مهارت‌ها برای رشد در زمینه‌های مختلف لازم است کمی دشوار است. یک راه تشخیص این است که بفهمید دقیقا مردم وقت خود را صرف یادگیری در چه زمینه‌ایی می‌کنند. این دقیقا همان کاری است که گزارش سایت رسمی Udemy انجام می‌دهد.
پس از تجزیه و تحلیل داده‌ها روی بیش از 40 میلیون کاربر، این پلتفرم یادگیری آنلاین(Udemy) دریافت، که محبوب‌ترین مهارت فنی در بین افرادی که در حال یادگیری هستند، زبان برنامه نویسی پایتون است. به طور کلی این گزارش نیز خاطر نشان می‌کند که علاقه زیادی به یادگیری در زمینه هوش مصنوعی (AI) و علوم داده وجود دارد.
در مصاحبه معاون آموزشی موسسه Udemy با CNBC ذکر شده است، اگر چه دوره‌های فنی دارای استحکام بیشتری هستند، اما برخی از دوره‌های مقدماتی می‌تواند برای کسانی که حتی در زمینه تکنولوژی و فناوری هیچ اطلاعاتی ندارند، هم نیز مفید باشند.
همچنین به گزارش رسمی سایت LinkedIn، مشاغل مربوط به مهارت‌های دانش داده به عنوان امیدوارکننده‌ترین مشاغل در ایالات متحده نامگذاری شده است.
مدیر بازاریابی محتوایی در موسسه Udemy در مصاحبه خود با CNBC گفت: سازمان‌ها بیشتر مبتنی بر داده‌ها می‌شوند و این موضوع تا حدودی به این دلیل است که می‌توانند از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنند.
مدیران استخدام در تلاش برای پر کردن نقش‌هایی هستند که نیاز به مهارت در توسعه نرم افزار دارند به عنوان مثال زبان برنامه نویسی پایتون، جاوا اسکریپت، هوش مصنوعی و رایانش ابری(به عنوان مثال وب سرویس آمازون)
در اینجا 10 مهارت محبوب فناوری در سال 2020 را بر اساس گزارش های سایت رسمی Udemy و CNBC ارائه می‌دهیم که عبارت است از:

پایتون:

یک زبان برنامه نویسی است که در تولید و توسعه نرم افزار، مدیریت زیرساخت‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

React-Web:

یک کتابخانه جاوا اسکریپت برای ایجاد رابط‌های کاربری

Angular:

یک فریم ورک Front-end مبتنی بر جاوا اسکریپت به صورت متن باز

یادگیری ماشین:

مطالعه علمی الگوریتم‌ها و مدل‌های آماری

Docker:

یک پلتفرم متن باز که برای ساخت بسته‌های نرم افزاری

Django:

یک فریم ورک متن باز و رایگان مبتنی بر پایتون

CompTIA:

یک سازمان فنی حرفه‌ای است که 4 مدرک مربوط به فناوری اطلاعات را از سطح ابتدایی تا متخصص را ارائه می‌دهد.

Amazon AWS:

یک گواهینامه که تخصص ابری را تایید می‌کند.

Deep Learning:

کلاس یادگیری ماشین مبتنی بر شبکه‌های عصبی مصنوعی

React Native-Mobile:

یک فریم ورک نرم افزارهای موبایل است که توسط فیسبوک برای تولید و توسعه اپلیکیشن‌های اندروید، IOS و وب ساخته شده است.

منبع: CNBC

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *