4 شغلی که با یادگیری پایتون به آن می‌رسید!

مشاغل مرتبط به پایتون به جریان اصلی در حوزه تکنولوژی تبدیل شده است. امروزه صدها شرکت موفق از جمله Netflix، اینستاگرام، گوگل،  Lyft، Reddit و Spotify از این زبان برنامه نویسی استفاده می‌کنند.
بدون شک، اگر قصد پیشرفت در حرفه خود را دارید، یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. یادگیری این زبان می‌تواند آینده روشنی را برای بدست آوردن شغل مورد علاقه شما داشته باشد. در این مقاله 3 شغل مناسب و پردآمد برای متقاضیان کار با مهارت پایتون را بررسی خواهیم کرد.

1. توسعه دهنده پایتون

شغل توسعه دهنده پایتون می‌تواند برای اشخاصی که مسلط به این زبان هستند، بهترین گزینه باشد.
مهارت‌های مورد انتظار از یک توسعه دهنده پایتون:
• ساخت و توسعه وب سایت
• بهینه سازی الگوریتم‌های داده‌ایی
• حل مشکلات مربوط به تحلیل داده
• نوشتن کدهایی که قابلیت استفاده مجدد را داشته باشند و کارآمد و قابل تست باشد.
طیف گسترده‌ای از شرکت‌های ذکر شده، به دنبال جذب توسعه دهندگان پایتون هستند. با یادگیری این زبان می‌توانید به عنوان یک توسعه دهنده پایتون در شرکت‌های استارتاپی و یا شرکت‌های بزرگتر استخدام شوید.

2. مدیر محصول

مدیران محصول مسئول تحقیق در خصوص ویژگی‌های جدید کاربران، یافتن شکاف‌های موجود در بازار و استدلال برای ساخت محصولات ویژه، هستند. به همین دلیل داده‌ها نقش بزرگی در کار مدیران محصول دارد، بنابراین بسیاری از شرکت‌ها اکنون به دنبال مدیران محصولی هستند که مسلط به زبان برنامه نویسی پایتون باشند.
شرکت Snapchat  و Crunchbase و چند شرکت دیگر تنها سازمان‌هایی هستند که مدیران محصول با تسلط بر پایتون را استخدام می‌کنند.

3. تحلیلگر داده

بسیاری شرکت‌ها به دنبال شخصی هستند که بتوانند داده‌های زیادی را تجزیه و تحلیل کنند، بنابراین یک روش معروف برای تحلیل داده‌ها، استفاده از کتابخانه‌های پایتون مانند SciPy و  Pandas است.
پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی برتر در هنگام استفاده برای یادگیری ماشین در نظر گرفته شده است، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از سازمان‌های بزرگ از پایتون برای تجزیه و تحلیل داده استفاده کنند.

4. تحلیلگران مالی

در سال 2018 گروهی آموزش پایتون را به تحلیلگران مالی خود آغاز کردند و امید داشتند که آموزش پایتون در کاهش کدنویسی‌ها و افزایش درآمدی بانکی کمک کند.
مدارس دورها‌ی بیزینیش در سراسر جهان، زبان برنامه نویسی پایتون را آموزش می‌دهند چرا که طبق گفته Mattan Griffel آمورش پایتون و یادگیری آن موفق‌ترین دوره در طول تاریخ است. تا کنون صدها دانشجوی رشته‌های مالی مشتاق یادگیری پایتون هستند.
برای شرکت در دوره پایتون پیشرفته می‌توانید به صفحه اختصاصی این دوره در سایت کهکشان مراجعه کنید:
منبع: learn.onemonth

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *