مزیت مهم VMware

5 مزیت مهم کسب مدارک VMware

مدارکVMware   یکی از معتبرترین مدارک حوزه فناوری اطلاعات شناخته شده است که  کسب این مدرک می‌تواند تضمینی برای ورود به بازار کار و ارتقای رزومه شما باشد. در این مقاله 5 مزیت مهم برای کسب مدارک مربوط به مجازی سازی را بررسی خواهیم کرد.

1- از بقیه سبقت بگیرید!

حتی اگر مدارک مهارت محور، مورد نظر بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات باشد، اما بسیاری از افراد هرگز  زمانی را برای دستیابی به مدارکی غیر از دانشگاهی صرف نمی‌کنند. به همین دلیل اگر مدرک VMware را داشته باشید، بدون زحمت در بین جویندگان کار در اولویت قرار می‌گیرید.

2- می‌توانید درخصوص حقوق خود مذاکره کنید.

اگر تازه فارغ التحصیل شده باشید یا تجربه کاری چندانی نداشته باشید، ممکن است در هنگام مذاکره در خصوص حقوق خود کمی احساس ضعف و ناتوانی کنید. اما با داشتن مهارت و مدارک VMware در رزومه شغلی خود، به راحتی و با اعتماد به نفس کافی قادر خواهید بود که در خصوص درخواست حقوق بالاتر با کارفرمای خود مذاکره کنید.

3- با اطمینان می‌توانید برای شغل رویایی خود اقدام کنید.

داشتن مدرک VMware به شما این امکان را می‌دهد که با اطمینان برای شغل رویایی خود اقدام کنید. همچنین داشتن این مدرک مهارت و دانش بالای شما را نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا کارفرمایان با تجربه را تحت تاثیر قرار دهید.

4- فرصت‌های شغلی بی شماری پیش روی شما خواهید بود.

VMware انواع مختلفی از گواهینامه‌ها را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌کند و این گواهینامه‌ها متناسب با اهداف شغلی هر فرد، فرصت‌های شغلی بی شماری را برای آن‌ها به همراه دارد. در واقع با کسب مدارک حوزه VMware، می‌توانید زندگی حرفه‌ای خود را ارتقا دهید.

5- برای جایگاه سازمانی در سطح حرفه‌ای آماده شوید.

مدارک VMware سکویی برای صعود به سطح پیشرفته در زندگی شغلی شما است.
این روزها مفهوم مجازی سازی در سازمان‌ها و صنایع مختلف بسیار شناخته شده است و بسیاری از سازمان‌ها، زیرساخت‌های مجازی سازی را برای خود فراهم کرده‌اند. دوره  VMware Horizon 8: Deploy and Manage به شما این امکان را می‌دهد که دسکتاپ و Applicationهای مجازی را مبتنی بر بسترهای موجود، پیاده‌سازی و ارایه کنید. با این کار به صرفه‌جویی در هزینه سازمان‌ها بسیار کمک خواهید کرد و کاربران قادر خواهند بود فارغ از کلاینت، سیستم عامل یا نوع دستگاه خود، به دسکتاپ و برنامه‌های مورد نیازشان از هرجای ممکن تنها با اتصال به اینترنت یا شبکه داخلی، دسترسی پیدا کنند.
برای شرکت در دوره8  VMware Horizon ICM می‌توانید به صفحه اختصاصی این دوره در سایت کهکشان مراجعه کنید.
منبع: netsoftcollege

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *