با مدرک MCSA وارد بازار کار شوید!

مایکروسافت یکی از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های کامپیوتر است که برای بسیاری از مشاغل در سراسر جهان کاربرد دارد. بدون شک محبوبیت مایکروسافت باعث شده است که شرکت‌های معتبر در سراسر جهان به دنبال متخصصانی هستند که بتوانند سرویس‌های موثری را در بستر سخت افزار و نرم افزار طراحی کنند. به همین دلیل دریافت مدرک از سوی مایکروسافت، اولین گام برای ورود به مشاغل حوزه IT است.

مدارک MCSA بر توانایی ساخت و  طراحی راه‌حل‌های تکتولوژی تمرکز دارد. کسب مدرک MCSA نه تنها به شما در زمینه دستیابی به شغل مورد نظر خود کمک می‌کند بلکه به عنوان پیشنیاز برای دیگر دوره‌های پیشرفته مایکروسافت مانند MCSE است. دوره MCSA Windows Server 2016 آخرین مدرک مایکروسافت در زمینه سرورهای مبتنی بر مایکروسافت است. این دوره به مخاطبان این امکان را می‌دهد که بتوانند سرویس‌های مختلف مبتنی بر شبکه را بر پایه ویندوز سرور 2016 مایکروسافت ارایه و با این کار در هزینه‌های فناوری اطلاعات سازمانی تا حد زیادی صرفه جویی کنند.

فرصت‌های شغلی پس از کسب مدرک MCSA

مدیر شبکه: مدیران شبکه در یک سازمان کامپیوترها و شبکه‌ها را نصب و مدیریت می‌کنند. از وظایف اصلی آن‌ها در سازمان: عیب‌یابی مشکلات شبکه، پیاده سازی و شیوه‌هایی برای نگهداری سخت افزار و نرم افزار شبکه است.

Sysadmin: Sysadminها اشخاصی هستند که کامپیوترهای یک سازمان را پیکربندی و نگهداری می‌کنند و عملکرد سیستم‌ها را تضمین می‌کنند. این سیستم‌ها می‌توانند رایانه‌های چندکاربره مانند سرورها باشند. در واقع sysadminها از منابع، عملکرد و امنیت رایانه‌ها اطمینان حاصل می‌کنند. به این منظور، او اجزای کلی رایانه‌ها را به روز نگه می‌دارد، سیاست‌های امنیتی را حفظ و در صورت بروز هر گونه مشکل در شبکه و سیستم‌ها، آن‌ها را عیب یابی می‌کند.

متخصص شبکه‌: متخصص شبکه‌ شخصی است که سیستم‌های شبکه شده در یک سازمان را ایمن سازی، بازرسی، بررسی و عیب یابی می‌کند. او وظایفی مانند نظارت بر تهدیدات داخلی و خارجی در سازمان را دارد. افراد برای بدست آوردن این سمت شغلی باید دانش کافی در خصوص شبکه داشته باشند.

مدیر پایگاه داده SQL: مدیر پایگاه داده SQL نیاز به درک ویژه از توانایی‌های سرور SQL و دانش فنی مربوطه را دارد. او باید بداند که چگونه از فناوری پایگاه داده باید استفاده کند تا از پس چالش‌ها در سازمان برآید.

مدیر Cloud: یک مدیر Cloud در فضای مجازی ویندوز و لینوکس کار می‌کند.او مسئول مدیریت سرورهای ابری و خدمات زیرساخت است. همچنین یک مدیر Cloud وظیفه پیکربندی و تنظیم سیستم‌های زیرساخت ابری را دارند و پشتیبانی از سرورهای ابری شامل پیکربندی‌های امنیتی و عیب یابی دارد.

در همین راستا موسسه کهکشان نور با توجه به نیاز بازار کار  پکی را تحت عنوان MCSA Pack 2016 طراحی کرده است که این پک شامل آخرین مدرک مایکروسافت MCSA: Windows Server 2016 است و از آنجایی که یک مهندس شبکه نیاز دارد که علاوه بر تسلط بر سرور، توانایی کار با کلاینت هم داشته باشد، در این پک مهارت‌های لازم مرتبط با جدیدترین ویندوز مایکروسافت یعنی ویندوز 10هم به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

اگر شما هم علاقمند به یادگیری آخرین مدرک ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت  هستید پس فرصت حضور در پک MCSA Pack 2016 کهکشان را از دست ندهید!

مشاهده جزئیات پک MCSA Pack 2016

 

منبع: Koenig

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *