برای نیمه باقی مانده سال چه برنامه ای دارید؟

تقویم دوره های آموزشی شش ماهه دوم سال 1395 کهکشان منتشر و هم اکنون از وبلاگ کهکشان نور قابل دانلود می باشد.

به گزارش روابط عمومی کهکشان، همچون هر سال و با هدف ایجاد فرصت برنامه ریزی برای افراد و سازمانها، کهکشان تقویم آموزشی نیمسال دوم سال 95 خود را منتشر نمود.
در نیم سال اول 95 کهکشان با دوره های جدیدی همچون دوره های تخصصی امنیت اطلاعات، دوره های جدید مجازی سازی و دوره های جدید برنامه نویسی و اندروید لیست دوره ها و خدمات قابل ارائه خود را تکمیل تر نمود و با ارائه خدمات و آموزش به بزرگترین سازمانهای کشور و برگزاری کمپهای متعدد تابستانی، سالی پربار را آغاز و کارنامه خود را پربار تر نمود.
حال با نزدیک شدن به پایان فصل تابستان و با هدف ایجاد فرصت برنامه ریزی برای نیمسال دوم 95، کهکشان تقویم آموزشی نیمسال دوم 95 خود را منتشر نموده است تا در نیمه باقیمانده سال، اهداف آموزشی خود را در راستای پاسخ به نیاز مشتریان ارزشمند کهکشان محقق نماید و امکان برنامه ریزی موثر را برای افراد و سازمانها فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کهکشان تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *