اهمیت امنیت اطلاعات

تقریبا همه روزه در مورد امنیت سایبری در اخبار می‌خوانیم و می‌بینیم که سازمان‌ها و دولت‌ها همچنان در سراسر جهان توسط باج افزارها، کلاهبرداری‌ها و حملات سایبری مورد حمله قرار می‌گیرند. تقاضاهای بسیاری برای کمک به دفاع در برابر تهدیدات رو به رشد، برای افرادی که در زمینه امنیت سایبری آموزش دیده‌اند وجود دارد.

آیا در نظر دارید شغل شما به عنوان یک حرفه‌ای در زمینه امنیت سایبری باشد؟ امنیت سایبری با توجه به پویایی و شاخه‌های متعددی که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا در حوزه‌های تخصصی مختلف حق انتخاب داشته باشید. این موقعیت‌های شغلی شامل زمینه‌هایی مانند جرم شناسی، آگاهی رسانی و آموزش، زیرساخت‌های حیاتی، پاسخ به حوادث، کدنویسی ایمن، و سیاست‌های امنیتی است. اشتغال در امنیت سایبری به شما این امکان را می‌دهد تا در هر نقطه‌ای از جهان مشغول به کار شده و از مزایای مختلف آن بهره‌مند شوید.

اهمیت امنیت اطلاعات

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *