دوره آموزشی Cisco DevNet Associate

شرکت سیسکو از سال 2020 میلادی با تحولی بزرگ، دوره‌ها و مسیر آموزشی خود را تغییر داد. یکی از مهم‌ترین این تغییرات اضافه شدن مسیر آموزشی جدیدی تحت عنوان DevNet بود که در سه سطح associate، Specialist و Professional معرفی شد.
این مسیر آموزشی جدیدترین دوره معرفی شده توسط سیسکو است که با توجه به نیازهای به‌روز حوزه شبکه و مفاهیم مختلفی از جمله SDN شکل گرفته است. این دوره بر خلاف سایر دوره‌های سیسکو که صرفا روی مهارت شبکه تمرکز داشت، برای برنامه نویسان هم مناسب است و به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد که با ورود به دنیای شبکه بتوانند تجهیزات شبکه را با کمک برنامه نویسی به صورت خودکار مدیریت و پیکربندی کنند.
موسسه کهکشان نور به عنوان موسسه‌ای پیشرو در حوزه آموزش دوره‌های تخصصی فناوری اطلاعات؛ جدیدترین دوره آموزشی سیسکو یعنی Cisco DevNet Associate را برگزار می‌کند. در این ویدیو آموزشی، مهندس فرهاد علی کرمی این دوره آموزشی را معرفی کرده و به موضوعات مختلفی از جمله مخاطبان، پیش نیازهای حضور در این دوره، سرفصل‌های آموزشی و چرایی شکل گیری گرایش DevNet می‌پردازد.

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *