10 مهارت ضروری برای هر توسعه دهنده Front End

وقتی شما از یک نرم‌افزار حسابداری آنلاین استفاده می‌کنید، وارد وب سایت می‌شوید و شاهد یک محیط گرافیکی با گزارش‌های متعدد و مجموعه‌ای از ابزارها هستید. این بخش گرافیکی یعنی دقیقا قسمتی که کاربر نهایی با آن سروکار دارد اصطلاحا بخش Front End گفته می‌شود.

برنامه نویسان فرانت اند بدون درگیر شدن با بخش‌های زیرساختی یک نرم‌افزار تلاش دارند تجربه خوشایندی را برای کاربران رقم بزنند و از این رو با مباحث مختلفی از جمله برنامه نویسی سمت کاربر (که در بخش وب عموما شامل HTML و CSS و JS می‌شوند)، مباحث تجربه کاربری و زیبایی شناختی، رابط کاربری و …آشنا هستند. البته هر کدام از این بخش‌ها هم دانش و علم خود را می‌طلبد و گاها چندین نفر در هر کدام از این شاخه‌ها فعالیت می‌کنند تا در نهایت یک رابط کاربری خوب را شکل دهند.

Front End

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *