هر آنچه باید در مورد وظایف توسعه دهندگان وب بدانید!

توسعه دهندگان وب، برنامه‌های وبی را ایجاد، اصلاح و مدیریت می‌کنند. آن‌ها مسئول برنامه نویسی یک وب سایت و طراحی رابط کاربری اپلیکیشن‌ها هستند. علاوه بر این توسعه دهندگان وب مسئول به روز نگه داشتن سایت و محتوای آن هستد همچنین توسعه دهندگان وب به طور منظم با مدیران و دیگر برنامه نویسان همکاری می‌کنند تا بتوانند وب سایت خود را مطابق با آنچه در نظر گرفته‌اند، پیش ببرند. اگرچه توسعه دهندگان وب همیشه تصمیمات بزرگ نمی‌گیرند، اما آن‌ها مسئول تضمین برای ظاهر خوب و نحوه عملکرد مناسب سایت خود هستند.
شغل یک توسعه دهنده وب فراتر از کدنویسی و دیباگ کردن است. این متخصصان اغلب طراح گرافیک، ویراستار و حتی نوسینده هم هستند. توسعه دهندگان وب آخرین خط ارتباطی بین شما و جهان هستند.

حقوق توسعه دهندگان وب- میزان میانگین درآمد توسعه دهندگان وب چقدر است؟

توسعه دهندگان وب حقوق چشمگیری دریافت می‌کنند. میانگین درآمد توسعه دهندگان وب در کشورهای مختلف بین 65000 تا 75000 دلار است. به طور کلی توسعه دهندگان وب بیش از 50000 دلار درآمد کسب می‌کنند و رضایت شغلی بالایی را گزارش می‌دهند.
حقوق توسعه آن‌ها در بین شرکت‌ها و مکان‌های مختلف متفاوت است به عنوان مثال حقوق توسعه دهندگان وب در سانفراسیسکو به طور میانگین سالانه 100000 دلار است، این در حالی است که میانگین حقوق همین متخصصان در آتلانتا 75000 دلار است.
علاوه بر موارد ذکر شده، حقوق توسعه دهندگان وب به طور کامل به میزان تجربه کاری آن‌ها هم نیز بستگی دارد. به عنوان مثال توسعه دهندگان وب ارشد، به طور متوسط بیش از 90000 دلار درآمد دارند.

با شغل توسعه دهنده وب چه میزان می‌توانید درآمد کسب کنید؟ (براساس گزارش: Glassdoor)

مهندس ارشد: 108.971 دلار
مهندس نرم افزار: 95.195 دلار
کارشناس: 64.988 دلار

چشم اندازی شغلی توسعه دهندگان وب

توسعه دهندگان وب از چشم انداز شغلی خوبی برخودار هستند، زیرا کارشناسان رشد قابل توجهی را برای این حوزه در صنعت پیش بینی می‌کنند. براساس این گزارش، انتظار می‌رود فرصت‌های شغلی توسعه دهندگان وب تا سال 2028، تا 31 درصد افزایش یابد.

چگونه توسعه دهنده وب شویم؟

یادگیری فناوری ASP.NET یکی از بهترین انتخاب‌ها برای توسعه وب‌سایت و سرویس‌های تحت وب است. مایکروسافت در سال ۲۰۰۲ با معرفی فریم‌ورک متن‌باز ASP.NET توجه‌های زیادی را به سمت خوب جلب کرد و با پیشرفت این فناوری و معرفی نسخه‌های جدید زبان‌های HTML و CSS تحولی در ارایه خدمات مبتنی وب ایجاد شد. مایکروسافت برای آموزش این زبان برنامه‌نویسی به علاقه‌مندان دوره‌ای را به شکل رسمی تحت عنوان MCSA: Web Application ارایه کرده است که در آن به مباحث مختلفی از جمله HTML و CSS، زبان برنامه‌نویسی #C و فریم ورک ASP.NET پرداخته می‌شود.
افراد با گذراندن دوره MCSA: Web Application اگرچه برنامه نویس خوبی می‌شوند و با مباحث مرتبط به برنامه‌نویسی سمت وب آشنا می‌شوند اما مهارت لازم برای ورود به بازار کار را در اختیار نخواهند داشت چراکه علاوه‌بر برنامه‌نویسی افراد باید توانایی کار با پایگاه داده را هم در اختیار داشته باشند تا بتوانند اطلاعات مربوط به برنامه و کاربران را به شکلی مناسب ذخیره و بازیابی کنند.
موسسه کهکشان نور و با توجه به سابقه خودمان در زمینه آموزش تصمیم گرفتیم دوره پک MCSA: Web Application و دوره SQL Design را در قالب یک دوره پک طراحی و ارایه کنیم که دانشجویان با گذراندن این دوره بتوانند تمامی مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار حرفه‌ای را بدون وقفه و در یک دوره پیوسته بدست آورند.

مهارت‌های ضروری برای توسعه دهندگان وب

برای اطلاع از مهارت‌های مورد نیاز برای توسعه دهندگان وب می‌توانید مقاله “مسیر آموزشی برنامه نویسان تحت وب از مبتدی تا پیشرفته” را در وبلاگ کهکشان مطالعه کنید.
برای شرکت در دوره پک تولید و توسعه نرم افزار می‌توانید به اختصاصی این دوره در سایت کهکشان مراجعه کنید.

مشاهده جزئیات دوره پک تولید و توسعه نرم افزار

 

منبع: careerkarma

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *