6 مزیت مهم وکاربردی کسب مدرک CCNA برای متخصصان شبکه!

مدرک سیسکو راهی است مطمئن برای به دست آوردن حداکثر مزایایی که هر فرد می‌خواهد در حوزه سیسکو مشغول به کار شود. به طور عمده این مقاله بیشتر بر روی حوزه CCNA تمرکز دارد تا مشتاقان حوزه IT را برای فرصت‌های شغلی در سطح ورود به دنیای شبکه سیسکو آماده کند. بازار کار IT حوزه شلوغ و پرکاربردی است. به همین دلیل کسب مدرک CCNA مزایای مختلفی دارد که ما در این مقاله مهمترین مزایای آن را بررسی خواهیم کرد.

چرا به مدرک CCNA نیاز داریم؟

اگر به دنبال شغلی جدید هستین یا به دنبال کسب موقعیت بالاتر در شرکت یا سازمان هستین، کسب یک گواهینامه از گواهینامه‌های شرکت سیسکو به شما کمک بزرگی خواهد کرد. یادگیری و کسب مدارک سیسکو یکی از بهترین روش‌ها برای به نمایش درآوردن مهارت‌های شما در زمینه IT است. در صورت اخذ شغل جدید، داشتن گواهینامه CCNA می‌تواند برای شما امتیاز بیشتری به همراه داشته باشد. کسب این مدرک از گواهینامه‌های سیسکو به شما فرصت رشد و تضمین موقعیت بالاتر را می‌دهد. در واقع CCNA بلیط شما برای سرعت بخشیدن در ارتقای حرفه خود و انتقال شما به سطح‌های پیشرفته تر است.

مزایای حرفه‌ای برای متخصصان شبکه

دوره آموزشی CCNA به عنوان پایه‌ای برای سایر دوره‌‌‌های سیسکو شناخته می‌شود و دروازه‌‌ای برای ورود به دوره‌های سطح پیشرفته‌تر CCNP و CCIE خواهد بود. علاوه بر این، مزایای حرفه‌ای دیگری هم وجود دارد که متخصصان شبکه می‌توانند با کسب آموزش حرفه‌ای سیسکو به دست آوردند.

محبوبیت در بازار کار

سیسکو نام پرطرفداری در صنعت IT است. این محبوبیت در سراسر جهان نه تنها به دلیل پلتفرم‌های کاملی است که ارائه می‌دهد بلکه به دلیل ویژگی‌های شگفت انگیزی است که باعث استفاده آسان از فناوری اطلاعات در بیزینس شده است. بنابراین، هر شخصی که برای استفاده از این پلتفرم‌ها آموزش دیده باشد و یا دارای مدرک سیسکو باشد، طبیعتا از همین توجه برخودارد خواهد بود. یادگیری مهارت‌های سیسکو به علاقمندان کمک می‌کند تا مهارت‌ آن‌ها در دنیا به رسمیت شناخته شوند. با پیشرفت شبکه‌های سازمانی و افزایش نیازهای تجاری، مهارت‌های مورد نیاز یک مهندس شبکه هم به طور قابل توجهی در حال تحول بوده و نیاز به متخصصات ماهر و کار بلد روز به روز بیشتر می‌شود، بنابراین اشخاص با اخذ مدرک CCNA می‌تواند مهارت‌های شبکه‌ای خود را در زمینه سیسکو به روز کنند.

یادگیری

با کسب مدرک CCNA اشخاص نه تنها می‌توانند اموری نظیر نصب، تنظیم و اجرای عملیات مربوط به شبکه‌های سیسکویی را انجام دهند بلکه توانایی لازم را برای انجام امور مربوط به عیب یابی، پیکربندی شبکه‌های سیسکویی و برقراری امنیت شبکه‌های سیسکویی را کسب خواهند کرد. علاوه بر این کسب این مدرک می‌تواند باعث رشد جایگاه شغلی و درآمدی فرد شده یا فرصت‌های شغلی جدیدی را پیش‌روی فرد بگذارد.

CCNA پیشنیاز گواهینامه‌های آینده

گواهینامه CCNA به عنوان پیشنیاز تمامی مدارک سیسکو شناخته شده است. در واقع فقط در صورت دریافت گواهینامه CCNA، می‌توانید برای کسب دیگر مدارک سیسکو اقدام کنید زیرا که این دوره نقطه شروع دوره‌های سیسکو شناخته شده است.

حقوق و مزایای بهتر و افزایش جایگاه شغلی

با توجه به گزارشات بدست آمده میانگین حقوق دارندگان مدرک CCNA در سال 2020 در آمریکا سالیانه 84.376 دلار است و همچنین طبق پژوهش‌های انجام شده توسط موسسه U.S Bureau of Labor Statistics نشان می‌دهد، فرصت‌های شغلی برای متخصصان شبکه (به ویژه افرادی که مدرک CCNA را دریافت کرده‌اند) تا سال 2024 با رشد مثبت 8 درصدی همراه خواهد بود.

نتیجه گیری

شرکت سیسکو به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های فعال در حوزه شبکه و تجهیزات ارتباطی، دوره‌های آموزشی متعدد و در سه سطح طراحی شده است که دوره CCNA یکی از محبوب‌ترین آن‌ها است. موسسه کهکشان نور هم با بهره‌گیری از لابراتورهای مجهز و اساتیدی با تجربه، این دوره آموزشی را منطبق با آخرین سرفصل‌های مطرح شده از سوی شرکت سیسکو برگزار می‌کند و فرد با شرکت در این دوره نه تنها مدرک رسمی و معتبر شرکت در دوره را بدست خواهد آورد بلکه با دانش و مهارت‌های لازم برای نصب، تنظیم، اجرا و عیب‌یابی شبکه‌های سیسکویی در کنار مفاهیم و اصلاحات بنیادی این شبکه‌ها آشنا خواهد شد.
برای شرکت در دوره CCNA 200-301 می‌توانید به اختصاصی این دوره در سایت کهکشان مراجعه کنید.

مشاهده جزئیات دوره CCNA

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *