چرا برنامه نویسی تحت وب؟

رشد کسب کار های آنلاین و توسعه فناوری های وب باعث شده است که امروزه تولید برنامه های تحت وب از بیش مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است.در واقع برنامه نویسی تحت وب به یک مهارت پرتقاضا بین افراد تبدیل شده است و همچنین این حوزه به یکی از ترفندهای  مطرح در دنیا تبدیل شده است. برنامه نویسی تحت وب به برنامه هایی می گویند که برای تولید نرم افزا های تحت وب و انجام امور مختلف طراحی و ارائه شده است.در حقیقت برنامه نویسی تحت وب مربوط به فرایند هایی است که پشت صحنه برنامه نویسی انجام می­شود و کاربر عادی آن را نمی­تواند ببیند. برنامه نویسی تحت وب معمولا از یکی از زبان های JAVA،PHP،.NET، ASP، پایتون و … استفاده می­کند.برای نوشتن برنامه های آنلاین اعم از سایت ها از برنامه نویسی تحت وب استفاده می کنیم.

در واقع برنامه نویسی از مشاغلی است که با پیشرفت روز افزون فناوری اطلاعات تقاضای نیروی متخصص در این حوزه افزایش پیدا کرده است و اکثر سازمان ها با ورود به بخش فناوری اطلاعات(IT) به نیروی متخصص در این زمینه نیاز خواهند داشت. همچنین برنامه نویسی تحت وب از پرتقاضا ترین حوزه ها در حوزه برنامه نویسی است.

 ورود به دنیای برنامه نویسی و انتخاب یک مسیر شغلی مناسب در این حوزه کار ساده ای نیست. برنامه نویسی یک حوزه بسیار گسترده است که شما برای ورود به هر حوزه آن باید مسیر مشخصی را طی کرده و در این مسیر مهارت ها، فناوری، ساختار و برنامه نویسی مناسبی را آموزش ببینید. گسترش اینترنت به استفاده از وب سرویس ها باعث محبوبیت زبان های برنامه نویسی تحت وب شده است که فناوری Asp.Net یکی از تکنیک های به روز و پیشرفته در تولید برنامه های تحت وب است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده است و همچنین یکی از بهترین انتخاب ها برای توسعه وب سایت و سرویس های تحت وب است.

از مزایای تحت وب می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت و امنیت بسیار بالا
  • پرتال بودن و همیشه در دسترس بودن
  • قابل اجرا در تلفن همراه و تبلت
  • قابل اجرا در هر زمان و در هر مکان
  • و ….

مایکروسافت در سال 2002 با معرفی فریم ورک متن باز ASP.NET توجه زیادی را به خود جلب کرده است و با پیشرفت این فناوری و معرفی نسخه های جدید زبان های HTML و CSS تحولی در ارائه خدمات مبتنی وب ایجاد شد. همچنین مایکروسافت برای آموزش این زبان برنامه نویسی به علاقمندان دوره ای را تحت عنوان MCSA Web Application ارائه کرده است که در آن به مباحثی از جمله HTML و CSS، زبان برنامه نویسی c# و فریم ورک ASP.NET پرداخته می­شود.

افراد با گذراندن این دوره با مباحث مرتبط به برنامه نویسی سمت وب آشنا می­شوند اما مهارت های لازم برای ورود به بازار کار را در اختیار نخواهند داشت چرا که علاوه بر برنامه نویسی افراد باید توانایی کار با پایگاه داده را هم در اختیار داشته باشند. بنابراین موسسه کهکشان نور با توجه به دو دهه سابقه در زمینه آموزش تصمیم گرفته است دوره ای را تحت عنوان پک تولید و توسعه نرم افزار ارائه نماید که این پک شامل دو دوره MCSA Web Application  و دوره SQL Design است که دانشجویان با گذراندن این دوره می­توانند تمامی مهارت های لازم را برای ورود به حوزه برنامه نویسی کسب کنند.

با آغاز گرمترین فصل سال، کهکشان کمپ های ویژه تابستانی خود را با تخفیف های استثنایی را آغاز کرده است که پک تولید و توسعه نرم افزار شامل این کمپ ها می­باشد

درباره کهکشان نور

موسسه کهکشان نور پيشرو در صنعت IT ، ارائه دهنده راهکارهايی جهت توانمند ساختن افراد و سازمان ها در استفاده بهينه از تکنولوژی نوين دنيای امروز می باشد. استراتژی کهکشان برای رسيدن به اين هدف ، با ارائه دوره های آموزشی ، تخصصی ، مهندسی از جمله مايکروسافت ، سيسکو ، کامپتيا ، امنيت اطلاعات و شبکه و ارائه راهکارهای عملی IT و ICT مشخص می گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *